«Әкем,анам және мен-мектепте белсенді отбасы»
Мектебімізде 1 ші сынып оқушылары және ата-аналары арасында «Әкем,анам және мен-мектепте белсенді отбасы» атты отбасылық эстафетаны өткізді.
Бұл шараның мақсаты - өскелең, ұрпақты салауатты өмір салтына баулу. Оқушылар мен ата-аналар арасындағы байланысты нығайту.
А.Байтұрсынұлы атындағы №48 мектеп-лицейінде "Біртұтас тәрбие" бағдарламасын іске асыру барысында «Төрт тоқсан – төрт өнер» Ұлттық мәдени ағартушылық жобасының 2024-2025 оқу жылының І тоқсанындағы «Ақындар айтысы» тақырыбында атқарылатын жұмыс жоспары бойынша тиісті жұмыстар жүргізілуде.
Білім мекемесінде «Айтыс - 2024» сайысының ақтық кезеңі қарсаңында «Шеберлік сынып» - жас ақындарды өнердің қыр-сырына үйрету шарасы мен шешуші жыр барымтасына дайындық жұмыстары атқарылды.
21 қазан күні мектебіміздің 1-11 сынып оқушыларымен «25 қазан - Республика күніне» орай ашық сынып сағаттары өткізілді. Мақсаты: Оқушыларға 25 қазан – Республика күні мерекесінің маңыздылығын түсіндіру, елге деген патриоттық сезімдерін ояту, Қазақстанның мемлекеттік егемендігі мен тәуелсіздігін насихаттау, тарихи сананы қалыптастыру және ұлттық құндылықтарды дәріптеу болып табылады.
Мектебімізде «Армысың, Алтын күз!» атты мерекелік фестивальіміз жоғары деңгейде өтті. Бұл шараға оқушылар, ұстаздар және ата-аналар белсене қатысып, күздің молшылығы мен әсемдігін бірге атап өтті. Оқушылар өз өнерлерін көрсетіп, күзгі сән үлгілерін таныстырып, шығармашылық жұмыстарын ортаға салды. Сонымен қатар, қызықты байқаулар мен көріністер көпшіліктің көңілінен шықты.
Алматы ауданының Төтенше жағдайлар басқармасы мұзға шығу қаупі туралы ескертеді. Алғашқы аяздың басталуымен және жұқа мұздың пайда болуымен су тоғандарында төтенше жағдайлар қаупі артады. Жыл сайын осы уақытта тоғандарда ондаған-жүздеген адам қаза табады. Су объектілеріндегі мінез-құлықтың негізгі ережелерін есте сақтау өте маңызды, өйткені қарапайым сақтық шараларын қолдану – сіздің қауіпсіздігіңіздің кепілі!
🧊Мұздың төмен беріктігін ескере отырып, мұзға шығуға тыйым салынады! Мұзда оның қалыңдығы тұщы суда кемінде 10 сантиметрге және тұзды суда 15 сантиметрге жеткенде ғана қозғалуға болады. Мұздың беріктігін көзбен анықтауға болады: көк мұз берік, ал ақ мұздың беріктігі 2 есе аз. Сұр, күңгірт ақ немесе сары реңктері бар мұз ең сенімсіз болып табылады. Қараңғы және нашар көрініс уақытарында (тұман, қар, жаңбыр) мүлдем мұзға шығуға болмайды.
⚠️Ата-аналардан балаларды қараусыз қалдырмауды сұраймыз.
Егер сіз су объектісіндегі жазатайым оқиғаның куәгері болсаңыз, шұғыл түрде «112» или «101» телефон нөмірі арқылы көмек сұраңыз.
Бүгін, 30 қазан күні, Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінде А. Байтұрсынұлы атындағы «Әдіскер ұстаз» зертхана жұмысының отырысы ұйымдастырылды. Астана қалалық әкімдігінің «Әдістемелік орталығы» МКҚК әдіскері Жанар Маманова және А.Байтұрсынұлы атындағы №48 мектеп-лицейі мұғалімдерінің ұйымдастыруымен өткен шара мазмұнға бай, тағылымға толы болып, көпшілік көңілінен шықты. Іс-шараға қала мектептерінен 40-тан астам ұстаздар қатысып, өздерінің зерттеу жұмыстарымен бөлісті. Отырыстың мақсаты Ахмет Байтұрсынұлының әдістемелік идеялары негізінде педагогикалық инновациялық қызметінің тәжірибелерін жинақтауға, оқу-тәрбие үрдісінде қолдануға мүмкіндік жасау болса, іс-шараға қатысушылар Ұлт ұстазының еңбектерін зерттеу, оның кемел идеяларын жас өркеннің оқу-тәрбиесі ісіне тиімді пайдалану, ұлы ғұламаның өшпес бай мұрасын насихаттауда еселі еңбек етіп, ізденгендіктерін көрсете білді. Ахмет Байтұрсынұлының әдістемелік идеялары қазақ білім мен ғылымының дамуына үлкен үлес қосты. Жиын қатысушылары ғұлама ғалымның еңбектері, педагогикалық инновациялық қызметі мен идеяларын оқу-тәрбие үрдісінде «Тілді оқыту әдістемесі», «Мазмұн мен әдістеме», «Дамытушылық тәсіл», «Ұлттық сана-сезімді қалыптастыру», «Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту», «Білім берудегі мысал өлеңдерді қолдану тәсілдері», «Мұғалімдердің оқу-әдістемелік құралдарды әзірлеуі мен педагогикалық тәжірибе алмасуы», «Ахмет Байтұрсынұлы еңбектеріне зерттеу жүргізу» бағыттары түрінде тиімді қолдануға болады деген тұжырым жасады. Бұл еңбектер оқу-тәрбие үрдісін жаңғыртуға, мұғалімдер мен оқушылардың шығармашылық белсенділігін арттыруға мүмкіндік береді.